FESTICOOLR
Lot of Brands adviseert, organiseert en ondersteunt bij het in de markt zetten van een (nieuw) merk. Dat kan een product of dienst zijn, maar ook een film, tv-programma of een persoon.
Lot of Brands verzorgt de PR, communicatie en (on- en offline) marketing en is ook inzetbaar voor conceptontwikkeling, het schrijven van pakkende teksten en voor workshops op het gebied van PR en communicatie.
Als creatieve projectmanager en conceptontwikkelaar is eigenaar Charlotte Landman betrokken bij Festicoolr. Er is plastic afval, er is een 3D-robotarm en er is een prachtig ontwerp voor een wijnkoeler. Door samen te werken en ‘een leuk idee’ verder uit te werken is Festicoolr ontstaan.
Samen met partner-in-crime en mede-ondernemer Lisanne Besselink werd het idee naar een hoger niveau getild en kwam in korte tijd Festicoolr tot leven. Met Festicoolr kunnen we tóch nog festivalmunten kopen dit jaar, om er zélf een feestje van te bouwen thuis.


Charlotte Landman

Lisanne Besselink